Страннико из безбрежните електронни полета, добре дошъл в моето местенце в интернет!
Дано престоят ти тук бъде ако не полезен, то поне приятен!

Моля коментарите да бъдат НА КИРИЛИЦА и БЕЗ ОБИДИ!

За оптимално разглеждане препоръчвам браузър Mozilla Firefox.



2008-03-27

Не е истина...

Според популярния афоризъм на Айнщайн две неща са безкрайни - Вселената и човешката глупост, като за първото не е сигурен.
Някои потвърждения:

"И така, къде ще се състои филмовият фестивал в Кан тази година?"
Кристина Агилера
"Обичам да пътувам по различни места отвъд морето… В Канада например"
Бритни Спиърс
"Дължа страшно много на родителите си. Най-вече на майка ми и на баща ми"
Грег Норман
"Аз не спазвам диети! Просто не ям толкова, колкото ми се иска"
Линда Еванджелиста
"Щастливият артист е мъртвият, защото само тогава не можеш да го промениш. След като умра, вероятно ще се върна като четка за рисуване"
Силвестър Сталоун
"Пушенето убива. Ако се убиете сами, значи сте пропуснали много важна част от живота"
Брук Шийлдс
"Така и не поисках да посетя Япония. Просто защото не обичам риба, а знам, че е много популярна там в Африка"
Бритни Спиърс
"Не знам дали имаше някакво събитие, което да промени живота ми коренно, но правих за първи път секс на 14"
Анджелина Джоли
"Мисля, че Господ е един огромен вибратор в небето… Пулсираща сила с невероятна енергия"
Дейвид Аркет
"Всеки път, когато гледам телевизия, ми става толкова мъчно за гладуващите деца, че не мога да спра сълзите си. Ще ми хареса да съм толкова слаба, но без разните там мухи, смърт и други работи"
Марая Кери
"Мисля, че гей-бракът е нещо, което трябва да е между мъж и жена"
Арнолд Шварценегер
"Той говори английски, испански, а също е и двуезичен"
Дон Кинг
"Изведнъж се оказваш като Бин Ладен за Америка. Осама Бин Ладен е единственият, който знае през какво минавам"
Ар Кели

Линкче към вестник "Монитор", където прочетох:
http://www.monitor.bg/article?sid=&aid=152131&cid=1&eid=1327

2 коментара:

Vampire princess каза...

Хъммм ... И това са идоли на милиони ... Ама може ли да са толква тъпи :O:O:O:O

Akinogal каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.