Страннико из безбрежните електронни полета, добре дошъл в моето местенце в интернет!
Дано престоят ти тук бъде ако не полезен, то поне приятен!

Моля коментарите да бъдат НА КИРИЛИЦА и БЕЗ ОБИДИ!

За оптимално разглеждане препоръчвам браузър Mozilla Firefox.



2008-07-23

Рожден ден...

... и край на сезона

Някъде тези дни на миналата година се роди идеята и първоначалната реализация на блога. На 03.08.2007 г. пуснах първите два поста. Малка равносметка:
Написах много неща, повечето глупости, много други не написах...
Неусетно (заедно с този) постингите станаха 147. Не съм гонил бройка, така се получи. Разделено на 365 дни, това не е малка активност. Обръщайки поглед назад, установявам, че не много от написаното има стойност извън моментната емоция или съобщението. За мен най-голяма ценност имаше възможността да поговоря с вас за история и впечатлили ме книжки.
Искрена благодарност и признателност на всички, които ме подкрепиха в първите дни (Преслава), помогнаха (брат ми Петко и приятелите ми, оказали ми техническа помощ). Специални и сърдечни поздрави и на челите, интересувалите се, коментиралите...
И този блог даде скромния си принос в борбата срещу беззаконията в ЮЗУ. Краят на част от тях е окуражителен. Може би това беше най-смисленото нещо, с което се заех като "блогър". Все е нещо. Поздравления за железните Стефан Дечев и Петко Дошков, които не се предадоха.
Ани ми препоръча този сайт - http://ipcri.org/ - Israel - Palestine Center for Research and Information. И има защо да ми го препоръчва. Богатата база от статиии, доклади и най-пълната колекция линкове за Близкия Изток, които съм виждал го правят много полезен. На всичко отгоре, това е едон от малкото места в Интернет, където заявената линия на обективност се прокарва неотклонно.
Имате на разпоожение точно 200 неповтарящи се линка в 13 групи и сте ми написали 146 коментара. Браво на вас! (е, и на мен, де, щото съм отговарял на вашите :))

Изчезвам по работа в Турция и след това на море, така че блогът е в почивка до 15 август.
Сърдечни благопожелания, весело лято и най-важното - бъдете здрави!!!

3 коментара:

Lyubitsa каза...

Браво, Марияне! Достойно спазваш принципа на интернет, който горе-долу се припокрива с оломпийския, т.е. който има да каже нещо, да го каже! Това означава най-малкото, че си мислил по въпроса. А това вече е много! Много от темите, които засегна през тази година, не се покриват с моите интереси и е имало случаи, в които мнението ми не е съвпадало с твоето или не ми е допадал начинът, по който е изразено. Но имаше и доста сполучливи статии и мисля, че се още отсега личи, че техният брой ще се увеличава занапред. Пожелавам ти и повече коментари :) А това, което най ми харесва, е че оставаш верен на себе си! Това със сигурност заслужава да се отпразнува!

Съзерцател каза...

Приятна почивка!

pres4e каза...

Блогът се нуждае от повече коментари и от различни мнения. Каква е целта му?? Да обсъждаш четени книжки и да споделяш? ОК, тогава. Обаче трябва да се предизвикваш ежеминутно, за да си сигурен,че не проспиваш и секунда. По случай рожденият ден, който честитя едва сега, ти пожелавам много противоречиви събеседници, достатъчно разгорещили се мнения и език, който да признава не собственото надмощие, а Евалата! на друг.