Страннико из безбрежните електронни полета, добре дошъл в моето местенце в интернет!
Дано престоят ти тук бъде ако не полезен, то поне приятен!

Моля коментарите да бъдат НА КИРИЛИЦА и БЕЗ ОБИДИ!

За оптимално разглеждане препоръчвам браузър Mozilla Firefox.



2008-10-24

Да се вмъкнеш в съня

На П. Л.

Далечна, но не екзотична страна. Хотел в чужд град. Чужд, но го чувствам като свой.
Полунощ. Онова полу-будно, полу-сънено състояние, когато човек се унася преди да заспи.
Няколко бързи и енергични почуквания, не, по-скоро удари по вратата, ме изтръгват от това състояние. Скачам, отварям.
На прага е Тя.
Целува ме отривисто, прошепва ми "Обичам те!", бързо се сбогува и изчезва преди да съм имал време и възможност да се окопитя.
Остава ми само дълго да се чудя сън ли беше, или всичко се случи наяве.

Няма коментари: