Страннико из безбрежните електронни полета, добре дошъл в моето местенце в интернет!
Дано престоят ти тук бъде ако не полезен, то поне приятен!

Моля коментарите да бъдат НА КИРИЛИЦА и БЕЗ ОБИДИ!

За оптимално разглеждане препоръчвам браузър Mozilla Firefox.



2009-01-16

Последен рубеж - кефията!

Започнах работа в правния отдел на голяма транснационална корпорация. От онези глобални капиталистически конгломерати, пред които никога не съм изпитвал телешки възторг. Започнах да се трудя там основно за опит и пари. Пък и да видя какво точно от правото ще ми е интересно.
Наложи се да сменя модела си на обличане. Вместо небрежния ми, спортен и полувоенен стил до сега, в момента нося панталони с ръб и ризки. Но въпреки това, макар че не се връзва особено, не се разделям и с куфията ми. Бяло-черното каре ми дава особено усещане.
И постоянно си мисля за "Приказка за стълбата". Радостното е, че все още си го мисля. Проблем ще има, когато спра. По-неприятно е не когато ти сменят стила на обличане, а стила на мислене. Дано не се случи.
А ако се случи, ще разберете лесно - кефията ми вече ще стои само на закачалката.

Другите текстове, посветени на палестинския шал, можете да прочетете тук:
"Кефия... Ъъъ?"
и "Странна мода".

4 коментара:

Mariana каза...

Здравей адаш,
знам за какво говориш. Моите колеги са супер задръстени и надути. Всеки ден едно и също..... Кефията не промени ли нещо?

Мариян Карагьозов каза...

Привет!
Ако някой път ти писне от надути и задръстени хора и си някъде из Шоплука, дай знак на мейла, ай-си-кю (има ги в профила ми), или пък в коментар и ще излезем да обсъдим на по бира или кафе нещата от живота :)))

Mariana каза...

Здравей отново,
за съжаление съм малко по на изток, иначе би ми било изключително приятно и интересно. Не може ли и тук да ги обсъдим :)

Мариян Карагьозов каза...

Всичко може!
:))
А сега сериозно - моля, наистина ми напиши един мейл на MKaragyzov@gmail.com и ще се уговорим как да си бърборим дистанционно. :))
Доскоро!