Страннико из безбрежните електронни полета, добре дошъл в моето местенце в интернет!
Дано престоят ти тук бъде ако не полезен, то поне приятен!

Моля коментарите да бъдат НА КИРИЛИЦА и БЕЗ ОБИДИ!

За оптимално разглеждане препоръчвам браузър Mozilla Firefox.



2009-01-31

Силата на хубавата книга

Скромното представяне, което написах в блога за книгата на Халед Хосейни "Ловецът на хвърчила" ми донесе много приятни изживявания. Не говоря за няколкото часа, прекарани с книгата.
Имам предвид друго. На първо място - коментарите под публикацията. Това е форма на общуване с четящи и мислещи хора, на която много държа.
На следващо място е фактът, че една от дамите, оставила ми коментар, по това време беше на работа в Кабул. С нея впоследствие развихме много приятна кореспонденция.
Вчера пък, на честването, за което писах, една друга много симпатична жена ме заговори и каза, че причината да попадне на блога е била именно това, че е търсела в интернет отзиви за "Ловецът на хвърчила" и че след това е станала редовен читател на материалчетата ми. Това, освен изключително приятна и мотивираща новина за всеки пишещ човек, е и много ангажиращо. Но съзнанието за отговорност поне при мен дойде в по-сетнешните мигове. В първия момент съзнанието ми беше заето с радоста от открития нов приятел и на силата на красивото и въздействащо слово, което ни свързва.
Това е голямата литература!

Няма коментари: