Страннико из безбрежните електронни полета, добре дошъл в моето местенце в интернет!
Дано престоят ти тук бъде ако не полезен, то поне приятен!

Моля коментарите да бъдат НА КИРИЛИЦА и БЕЗ ОБИДИ!

За оптимално разглеждане препоръчвам браузър Mozilla Firefox.



2010-01-05

„Какво означава думата „любов”

"Това е любовта към моя дом, моята жена, моите деца.
Любовта към земята, която ми помага да живея.
Любовта към учението и труда.
Любовта към всички, които работят за общото благо.
Любовта към справедливостта като средство за запазване на човешкото достойнство.
Любовта към мира, който дава възможност да се наслаждаваме на живота.
Любовта към свободата, не към слободията. Н към свободата за едни, които да живеят за сметка на други. А любов към свободата за всички. Свободата, зради която съществувам аз и съществуват децата ми, домът ми, кварталът ми, градът, селата и всички онези места, където ковем съдбата си. Без вътрешнонационални и без чужди потисничества."

Из интервю, взето от чилийския поет Виктор Хара. С Виктор Хара разговарят четири дни преди военния преврат на Пиночет в Чили от 11.09.1973 г., при който поетът бе зверски убит от хунтата.

Няма коментари: