Страннико из безбрежните електронни полета, добре дошъл в моето местенце в интернет!
Дано престоят ти тук бъде ако не полезен, то поне приятен!

Моля коментарите да бъдат НА КИРИЛИЦА и БЕЗ ОБИДИ!

За оптимално разглеждане препоръчвам браузър Mozilla Firefox.



2010-03-02

3-ти март с Далчев

Честит 3-ти март!
Преди 122 България възкръсна!
От нас зависи как ще изглежда татковината ни... И дали въобще отечеството ни ще пребъде... (извинете несвойствения за празника песимизъм).
Предлагам едни стихове на Атанас Далчев:

Към родината

Не съм те никога избирал на земята.
Родих се просто в теб на юнски ден в зноя.
Аз те обичам не защото си богата,
а само затова, че си родина моя.

И българин съм не заради твойта слава
и твойте подвизи и твойта бранна сила,
а зарад туй, че съм безсилен да забравя
за ослепените бойци на Самуила.

Да търси, който ще, в теб сполука бърза
и почести и власт със страс една и съща,
страданието мен по-силно с теб ме свързва
и нашата любов в една съдба превръща.

1965 г.

1 коментар:

MadWizard каза...

Честит празник!